5 Ocak 2008 Cumartesi

TİRAMİSU


iki katlı sade pandispanya
1 paket vanilyalı puding
5ooml süt
2 tatlı kaşığı nescafe
2 yemek kaşığı tozşeker
1 kutu labne peyniri
2 su bardağı sıcak su
üstü için kakao

vanilyalı pudingi 500ml sütle tarifine göre hazırlıyoruz.iyice soğuduktan sonra içine labne peynirini koyup karıştırın.
bir kasenin içinde şeker ve kahveyi sıcak suyla karıştırıp kekin her iki katınıda ıslatıyoruz.
kek tabanının üzerine labneli-vanilyalı pudigin yarısını sürüp ıslatlmış kekin ikinci katını üzerine kapatınız.kalan pudingi kekin üzerine iyice sürünüz.
son olarak,bir süzgeç yardımıyla üzerine kakao serpiniz.
buzdolabında 1 saat bekletip soğuk oarak servis yapın.

17 yorum:

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim, ben bu harika lezzeti daha birkac gün önce yememe ragmen bak simdi yine canim cekti emi. Senin versiyon da harika ve nefis lezzetli duruyor, ellerine saglik canimcim, bir dilim olsa hic hayir demem valla.

Selamlar canim ve öpüyorum..

çınarkurabiye dedi ki...

canım çok severim tiramisü hatta yılbaşında yaptım ama resmini çekemedim :( seninkide çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık..ben muhallebisini kendim hazırlıyorum ama sen vanilyalı puding kullanmışsın aslında daha pratik olmuş arkadaşım tekrar ellerine sağlık..

sevgiler
gözde

siyahlale dedi ki...

hımmmm nefis görünüyor. ellerinize sağlık. bir dilim aldım kaçtım. sibel. cafecihan

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmhh nefis görünüyor, eminim tadida öyledir,ellerine saglik tatlim :) kocaman öpücükler gönderiyorum .. :)

meleginmarifetleri dedi ki...

ellerine sağlık ezgicim eşimde çok sever tiranmisu yu size afiyet olsun hoşçakal

NiNo dedi ki...

karika olmus canim heleasagidaki kalplere bayildim

elif dedi ki...

eline sağlık

sevimin sayfasi dedi ki...

tiramisu her gün versen hayir demem
tabi oglumdan bana sira gelirse
cok güzel olmus
ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Tiramisu harika olmus,ellerine saglik canim.

Adsız dedi ki...

Ezgicim,Tiramisu hep yapmak istediğim bir tatlıydı.Tarifini mutlaka deneyeceğim.Çok güzel görünüyor.

Betül İnce dedi ki...

Ezgi'ciğim,

Yine hafif ve şık bir lezzet yapmışsın, ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Ezgi,
çok iştah açıcı görünüyor tiramisun.. Ellerine sağlık

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuş

ebrulitatlar dedi ki...

Ezgi'cim tiramusun nefis olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler, güzel bir hafta dilerim..

uygarimizlahayat dedi ki...

Ezgicim sizinle tanışmak çok güzeldi, bize evinizi açtığınız, sizleri tanıma fırsatı verdiğiniz için sonsuz teşekkürler, eşin ve sen çok cana yakınsınız.İnşallah bizde mutlaka bekliyoruz.Canım tiramusu harikaydıııııııı, inan bayıldım, gerçi gördün bir dilimin hepsini bitirdim.Bende mutlaka yapacağım bu tarifi...Canım görüşmek üzere eline sağlık...

sevdamavisi dedi ki...

Ezgiciğim,
elerine sağlık çok güzel görünüyor tramisu. ben de çok severim. sevgiler

Kirazdalı Dilek dedi ki...

Ellerine sağlık Ezgi'cim canım arkadaşımla tanışmışsınız çok güzel çok sevindim İnternet her ne kadar sanal da deseler içindekiler hiçte sanal diil gerçekçi ve çok tatlı insanlar inşallah birgün hep beraber görüşme dileği ile sevgilerimle Dilek