5 Mayıs 2008 Pazartesi

TÜLİNCİĞİMİN ENFES BULGURLU DOLMASI


canım arkadaşım tülin'in ellerinden bu güzel dolma.
canım benim ne kadar da güzel süslemiş tabağı...bu enfes dolma tülincim tarafından bloguma koymam için hazırlandı. çoooooookkkkkkkkkkk tesekkür ederim tülincim.
canım arkadaşım iyiki tanıdım seni....

içi için
1 büyük sogan(kıyılmış)
250-300 gr orta yağlı kıyma
3-4 diş sarımsak(minik doğranmış)
1büyük domates(rendelenmiş)
bir avuç kadar kıyılmış maydanoz
bir kaç dal dereotu(kıyılmış)
1 çay bardağı esmer bulgur
tuz,kimyon,karabiber
1 yemek kaşığı salça
1 çay bardağından az zeytinyağı
sos için:
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 yemek kaşığı salça
1 su bardağı su

içi için gerekli tüm malzemeleri bir kapta karıştırıp, içini oyduğumuz kabak ve biberlerimizi dolduruyoruz. tencereye diziyoruz.
bir tavada sos için zeytinyağı ve salçayı kavuruyoruz.suyu ekleyip kaynatıyoruz.kaynayınca ocaktan alıp dolmaların üzerine döküyoruz.bolca nane serpip pişmeye bırakıyoruz.

17 yorum:

Serpil dedi ki...

biz ailecek dolmanın her çeşidine bayılırız..

hmm yanına dereotlu birde yoğurt yemede yanında yat. Ellerine sağlık şekerim.

Sevgiler öpüldün:)))

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

mmmmm çok severim şahane olmuş Tülinin ellerine sağlık sende tarifi bizlerle paylaşmışsın seninde emeğine sağlık canım kocaman sevgiler

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

ennn çok sevdiğim yemek ellerine sağlık arkadaşının .

Hülya dedi ki...

Ezgiciğim,
Bayılırım kabak dolmasına hele de bulgur girmişse işin içine..
Şöyle yoğurtla nefis olur değil mi
Sevgi ile kal...

Adsız dedi ki...

Ezgicim arkadaşının ellerine sağlık. çok güzel olmuş.bende dolmaya bayılırım.

Nilgün dedi ki...

Ezgicigim tülinin ellerine saglik canim..Gercekten sevgi dolu bir tabak hazirlamis sana..

SEVGILER

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ezgıcığım Tulinin ellerıne sağlık.Sanada kucak dolusu sevgıler canım.

tülin dedi ki...

Ezgiciğim, kabak dolması enfes görünüyor adaşımın ellerine sağlık canım. Bende çok severim kabak dolmasını, gerçi tüm dolmaları severim ya.. Sevgiler canım....

DENİZSEFASI dedi ki...

gerçekten çok güzel. ikinizin de ellerinize sağlık
sevgiler...

Disalce dedi ki...

arkadaşının ellerine sağlık....nefis görünüyor ezgicim.....

egeli dedi ki...

Arkadaşınım ellerine sağlık ,harika bir dolma olmuş.....eveeeeeeet yenikent'te oturdum......Ezgicim ben seni ilk günden beri hatırladım, ''dur bakalım dedim ,Ezgi beni hatırlayacakmı''. yavaş yavaş hatırlamaya başlıyorsun değilmi canım???? seni öpüyorum sevgiler...

SİBELL'CE dedi ki...

CANIM MRB! EPEYDİR ERTELEDİĞİM BİR diş operasyonu geçirdim oldukça zor bişy bu.o nedenledir ki sizlerden uzak kadım en kısa zamanda görüşürüz tatlım kenidne ii bak optm

akasyakokusu dedi ki...

Ezgi'cim merhaba canım..Tülin hanımın ellerine sağlık..valla iç geçirdim acıkmaya başlamışım demekki.hele kabakla bulgur birleştimi deme keyfime..

Limonlu Kek dedi ki...

Ezgicim öncelikle oyuna beni de davet ettiğin için teşekkür ederim. Elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım. Dolma da çok güzel görünüyor, arkadaşının eline sağlık, sana da afiyet olsun, başka bir oyunda görüşmek üzere, sevgiler...

peynir hösmelimi dedi ki...

Tülinin ellerine saglik canim.
dolmayi kim sevmezki cok güzel görünüyor.
Sevgiler.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Canım Ezgimmm,

Ben dolmayı pişerken sevenlerdenim:))) Piştikten sonra nedense ilgim kayboluyor:)))

Sevgili Tülin'in ellerine sağlık, enfesss bir görüntü...

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum seniii....

Baharcicegi dedi ki...

arkadasinin eline saglik,dolma olsunda neyle olursa olsun afiyet olsun canim