22 Haziran 2008 Pazar

FARKLI BİR KAHVEYE BUYURMAZMISINIZ ??? :))))


Sevgili papatya68'in blogunda gördüğüm bu değişik kahveyi denedim...
bu lezzetli kahvenin tarifi için buradan papatya arkadaşımıza tesekkürlerimi yolluyorum... :))) :)))

2 YEMEK KAŞIĞI NESKAFE,
2 YK.Coffe-mate,
2YK. SICAK ÇİKOLATA,(TOZ HALDE)
2 YK. TOZŞEKER,
2 YK. KARAMELLİ NESKAFE,
2 YK. HAFİF KAVRULMUŞ ÇEKİLMİŞ FINDIK,
1 PAKET VANİLYA,
2 KAŞIK TOZ HALİNDE KREM ŞANTİ,
Bunların hepsini bir kavanozda karıştırın ve arzu ettiğiniz zaman kaynar suyla hemen yapıp için
YANINA ÇİKOLATA VE KURABİYE ÇOK YAKIŞIYOR

6 yorum:

3prenses dedi ki...

harika bişey bu ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Nefis bir tada benziyor.Fincanlarımızda aynıymış ;)Sevgiler...

Baharcicegi dedi ki...

Kahvenin kokusu taaaa burya geldi icindeki malzemenin zenginliginden cok aromatik nefis degisik bir kahve olmustur eminim eline saglik sabah kahvemi sende iceyim gelmisken

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ohh bu ne böyle,bütün lezzetler bir arada:)
denemem lazım:)
ellerine sağlık canım,sevgiler..

Unknown dedi ki...

selam:)
Sevgili Ezgi kahvemi denediğini yazmışsın ama yayınladığını bilmiyordum şimdi bloğunu gezerken farkettim senin ince davranışın karşısında bu kadar uzuuun bir süre hiç uğramayarak çok büyük bir ayıp etmişim özür dilerim canım lütfen kusuruma bakma artık daha sık gelicem ziyaretine ve seni izlemeye alıyorum izninle sende gel emi sakın kırılma bana kahve içmeye de beklerim sevgiyle kal
Aynur

EZGi :)) dedi ki...

rica ederim aynurcum aslında denedim derken blogumdada yayınladığımı ben haber vermeliydim çok mutlu oldum mesajını görünce çok teşekkür ederim