7 Kasım 2008 Cuma

PEYNİRLİ KURABİYE

İnternetten aldığım bir tarif ama hangi siteden aldığımı hatırlıyamıyorum.çok pratik ve lezziz bir tat...

2 yumurta(birinin sarısı üzerine sürülecek)
150 gr eritilip hafif soğutulmuş tereyağı
300 gr un
3 tatlı çörekotu
150 gr rende kaşar
tuz

fırını 170 dereceye ayarlayın.
bütün malzemeyi karıştırın.ele yapışmayan bir hamur yoğurun.
unlu tezgah üzerinde açın.kurabiye kalıplarıyla yada bardak ağızıyla parçalar kesin.üzerine yumurta sarısı sürün.20 dk. kızarana kadar pişirin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika olmuş ellerinize sağlık..bende ucuz kurabiye kalıpları buldum.. herkesle paylaşmak istedim...Tam 25 adet çok değişik şekillerde kurabiye kalıbı 12 ytl :) hemde ithal çok kaliteli...2 gün içinde elimde oldu..çok mutlu oldum....Yılbaşında onlarla çok özel kurabiyeler pişiricem :)
Sizde kurabiye kalıplarından almak isterseniz www.sahibinden.com adresine girip arama bölümüne "Kutusunda 25 adet Plastik İthal Kurabiye Kalıbı!" yazdığınızda satıcının sayfası açılıyor... Belki kuşadasında bulmakta zorluk çekiyorsunuzdur diye düşündüm...
sevgiler...