20 Aralık 2009 Pazar

DOĞUŞ MİSTİK CHAİ



içecek içmeyi çok seven ve bunu çok sık tekrarlayan biri olarak: bitki ve meyve çaylarının hep benzer tatlarından bıktığım,kahveden başka keyifle içebileceğim,kalorisiz bir şeyler ararken migros'ta doğuşun bu çayına rastladım.
değişik tadları denemeyi çok seviyorum ve de bu çayda beni diğer çeken şey ise içerisine süt ekleyerek içilebilmesi oldu. ayrıca normal çayı pek sevmememe rağmen, çaya süt ekleyerek içtiğimdeki lezzeti daha çok beğeniyorum.
bu mistik çayı eve gelip denediğimiz zaman lezzetini o kadar çok beğendik ki,evimizin favori içeceklerinden biri olup çıktı.
1 hafta içerisinde ilk kutu bitince doğru markete koştum fakat migroslarda kalmamıştı.sanırım benim gibi bu lezzeti keşvedenlerin sayısı oldukça fazla.
bende neredeyse 2 haftadır market market arayıp belki gelmiştir umuduyla sürekli migrosa uğruyordum fakat bir türlü bu çaya rastlayamamıştım ki bugün tansaşta karşıma çıktı :)
o andaki mutluluğumu düşünün artık ;))
bu çay lezzetinin yanında rahatlatıcı,vücudu yenileyici,bitkinlik,güçsüzlük ve yorgunluğa karşı
etkili bir çözüm sunuyor...

6 yorum:

BİZİM EVİN MUTFAĞI dedi ki...

Merak ettim şimdi, ben de bakayım marketlere... Sevgiler...

egeli dedi ki...

BENDE BAYILIRIM BÖYLE DEĞİŞİK VE YENİ LEZZETLERE!!! HEMEN DENEMEM LAZIM....
TABİİ BULABİLİRSEM:))
TEŞEKKÜR EDERİM EZGİCİĞİM PAYLAŞTIĞIN İÇİN.

Adsız dedi ki...

gerçekten cok güzel bir tat ben de tesadüfen keşfettim süt eklenmesi beni de meraklandırdı iyi ki almışım:))

persim berry dedi ki...

Bende geçen gün aldım denedim bunu ama pek memnun kaladım.Starbucks'daki Chai tea latte'yi denemenizi öneririm.Çünkü onun tadı daha yoğun bundan.

Adsız dedi ki...

BEn doğuş çayda calısıyorum 2 haftadır bu cayın tadımlıgını yapıyorum mıgrosta 2 gunde 200 adet sattım super bı urun lezzettlı herkeze tavsiye ederım.

Gonca dedi ki...

ben geç keşfettm belki ama 1 aydı her markete baktım bulamadım. hatta en son 3M migrosta biile yoktu. üretimden mi kaldırdılar acaba, nerden bulabilirim diye arattığımda gördüm..bilen var mı? help!