1 Mart 2008 Cumartesi

BEYAZ KÖY EKMEĞİ

şuana kadar denediğim 3 ekmekde birbirinden harikaydı. ama bu köy ekmeğinin lezzeti bambaşka...o kadar lezzetli olmuş ki, koca bir dilim kayboldu,bir de baktım ki..
midemdeee :(( gitti benim diyet :(( :((

(900gr)
1+1/4 cap ölçek su(yazın soğuk,kışın ılık)
2 küçük kaşık ölçek tuz
2 büyük kaşık ölçek şeker
2 büyük kaşık ölçek eritilmiş tereyağı
1 oda sıcaklığında yumurta(çırpılmış)
4 cap ölçek un
1+1/2 küçük kaşık ölçek aktif kuru maya

malzemeler sırası ile konulacak.beyaz ekmek programında ve büyük ekmek konumunda pişirilecek.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

selam..bu ekmekler insana diyet falan yaptırmazz...bende bir dilim derken bir bakıyorum .ekmek bitmiş:)))köy ekmegini hiç denemedim..eminim çok nefis olmuştur..afiyet olsun canım..güzel bir hafta sonu dilerim.sevgiler..

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

günaydin ezgicim, seninde ellerine saglik canim süper görünüyor, bayiliyorum zaten senin ekmkerine:) güzel bir haft onu diliyorum..

fatosun mutfagından... dedi ki...

günaydın canım....ekmek çok güzel görünüyor..ellerine sağlık...ohhh üzerine şöyle tereyağı bal..ımmm..bide çay...ezgi aç kapıyı ekmek yemeye geldim:))iyi haftasonları canımm

Neşeli Sesler dedi ki...

Ezgi bu makina emin ol diyetinin en büyük düşmanı olacak arkadaşım. Bak ben kaldırdım bile dolaba:) Coşuyorduk domatesli haşhaşlı peynirli zeytinli olu bulu dolu ekmekten sonra şimdi ara verdik:)))

Baharcicegi dedi ki...

Ekmegin kokusunu aldim mis gibi hemen geldim,bu kadar lezzetli ekmek hemde köy ekmegini kim yemezki,sen diyeti ekmegi bitirince yeniden basla bir daha böyle nefis yumusacik ekmegi bulamassin.eline saglik canim.
Sicacik mutlu hafta sonlari

meleginmarifetleri dedi ki...

Ezgicim ekmek işini ilerletiyorsun bakıyorumda çok güzel bir ekmek buda ellerine sağlık hoşçakal

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Benimde severek yaptığım bir ekmek çeşididir.Bazen yapmayayım diyorum ama dayanamayıp yine yapıyorum.Yapıncada yeniyor tabi.Ellerine sağlık canım ekmeğin misler gibi olmuş....
Güzel bir gün dilerim...

peynir hösmelimi dedi ki...

Hayatim ben sana dedim bu makina seni maffedecek.
Ama baksana su ekmegin güzelligine....
Ellerine saglik.
SEVGILER:

NESRIN dedi ki...

Ekmege bak ya masallah ne guzel gorunuyo.Simdi bunun uzerine tereyag ve bal surup yiyceksin.Ben gidip kahvaltiyi hazirlasam guzel olucak aciktim heralde.

Adsız dedi ki...

emeğine sağlık ezgivim

harika görünüyor

Mutfak Havlusu dedi ki...

köy ekmeğini süzme yoğurtla yiyeceksin üfff birde bal üzerine gezdir:))

ezgicim benim yerime dene:)

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Ellerine sağlık canımcım nefis görünüyor umarım banada kalmıştır :)

Sevgiler...

Selma Alkan dedi ki...

ekmek gercekten boyle buyuk nefis gorunuyor ellerine saglik..resimden gordum kadariyla gayet guzel zayifsin o guzelden diyet filan kafana takma ;)..

yaban mersini dedi ki...

ezgi cnm.ekmek niye köy ekmeği oldu..unundan ötürü mü..yazmamıssın merak ettim.slmlar..

EZGi :)) dedi ki...

sevgili diyalog yemekleri, tarifin ismi bu.yani ben koymadım canım.ama normal ekmek tarifinde yumurta yok ve sıvıyağla yapıyor bu ekmekse tereyağla.sanırım o yüzden canım.lezzeti köy ekmeği tadında.sevgiler

Adsız dedi ki...

ezgicim evet güzel yemek yapmanın sonucunda bu :) malesef diyet kalmıyor. ellerine sağlık ekmek denemelerin süper gidiyor.

Melek* dedi ki...

sıcak sıcak tereyağ sürüp nasıl yenir ama size afiyet olsn

Adsız dedi ki...

DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ*** http://sefertasi.blogcu.com ****
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

Nilgün dedi ki...

Ezgicigim ellerine saglik canim..
Valla böyle lezzetli sicacik mis gibi kokan bir dilim degil bir kac dilim yemeden durabilirmiki Insan..Yani ben:)))


SEVGILER

Yaren dedi ki...

Ezgimmm canim benimm,bosver sende yarin baslarsin diyete:)))))O kadar acil bir durumn yok canikom.Aaafiyet olsun.Ekmekte cok harika olmus canim,ismide enteresan.Ellerine saglik bebis,sevgilerimi biraktim,öptüm;)