13 Mart 2008 Perşembe

MEŞŞHUUUURR BEŞİ BİR YERDE ÇAYIII :))

ilk olarak sevgili arkadaşım ebrunun(ebrulitatlar) sitesinde gördüğüm bu çayı atv haberde bir doktor vermiş.Bu çay 3 ayda 20 kilo verdiriyormuş.tamamen bitkisel olduğu için bir zararıda yokmuş. ben 5 gündür çayı düzenli olarak içmeye başladım.ağız tadım bitki çaylarına alışkın olduğundan olabilir ( normalde hergün 1 fincan yesil çay içiyordum.) söylenenlerin aksine, çay bana hiç acı gelmedi:)) ben 5 gündür yediklerime dikkat ediyorum hergün 20 dakika spor yapıyorum ve düzenli olarak bu çayı tüketiyorum. sonuç, harika 5 günde tam 2 kg gitti :))) :)))
işte mucize çayımızın tarifi:

Funda yaprağı-1 tatlı kaşığı
Mate yaprağı-1 tatlı kaşığı
Biberiye-1 tatlı kaşığı
Yeşilçay-2 tatlı kaşığı
Kekik-1 tatlı kaşığı

Bu ölçüdeki bitkileri 1 litre kadar kaynamış suya koyup, 10 dakika dinlendiriyorsunuz. Sonra süzüp günde 4 bardak şekersiz olarak içiyorsunuz.

15 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Ezgi'cim afferim bravo valla. Tebrik ederim seni. 5 günde 2 kilo çok iyi. Tv. deki doktor haftada 1 kilonun normal olduğunu söylemişti.
Bende ise birşey yok. Çünkü, en başta yeşil çayı sevmediğim için, bitki çayını içerken tadından dolayı zorlanıyorum biraz. O yüzdende ara sıra içiyorum. Sen devam et, sakın bırakma. Zaten fıstık gibisin ama istediğin kiloya inene kadar devam. Öpüyorum seni, sevgiler canım benim..

Adsız dedi ki...

ezgicim günaydın canım..bende bitkisel çaylarla aram yoktur ıhlamuru bile içemem..
ama bu ölçüleri kaynar suda beklettik 10 dakika diyelim sonrada süzdük..
tekrar ısıtıcazmıki yoksa ılık haliylemi içicez acaba..aklıma yattı aslında deneyim bakayım benden çok eşimin ihtiyacı var hehehe:))

EZGi :)) dedi ki...

SEVGİLİ AKASYA KOKUSU BEN ÇAYI İÇECEGİM ZAMAN BİR CEZVEDE BİRAZCIK KAYNATMADAN ISITIPTA İÇİYORUM.YORUMUN VE ZİYARETİN İÇN ÇOK TESEKKÜR EDERİM.KOCAMAN SEVGİLER CANIM

Adsız dedi ki...

selam ezgicim.bende bu 5 i biryerdeyi 3 gündür içiyorum..günde 4 fincan..zaten 15 gündür diyetteyim:(((ama bünyem tembellll.2 kilo ancak verebildim.maşallah sen iyisin..kolaylıklar dilerim..sevgiler.

sadiye dedi ki...

Merhaba ezgici�im,
seninde bildi�in gibi biraz kiloland�m. ve onlardan kurtulmak i�in �u an diyetteyim. Bu bitkileri bu g�n ald�r�p yar�n ba�l�yorum bakal�m bende ne sonu� verecek. sende i�e yaramas� ger�ekten beni y�reklendirdi. denemekte hi� bir sak�nca bulmuyorum. in�allah bendede i�e yarar. Payla��m i�in te�ekk�rler ezgice�im
�pt�m kocaman

Ordanburdanhayattan dedi ki...

selam,ben de bu meşhuuuurrr çayı yapıp içiyorum yaklaşık 1 haftadır.ama benim aldığım tarife göre hepsinden sadece 1er çay kaşığı konuyor 1 litreye.hangisi doğrudur acaba?

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Ezgi'ciğimmm,
Tarif tam diyetlik:)) Yanında çayı da var, korksun kilolarrrr:))))

Kocaman öptüm,

Sımsıcak sevgiler...

EZGi :)) dedi ki...

sevgi yasemin aslıhan.doğusu bu şekilde olacak canım.her yerde benim gördüğüm duyduğum bu.bu şekilde denemeni öneririm canım.kocaman sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

ne şık sepetler bunlar
bhara gelmiş birde bu sepetlerede

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

canımmm tebrik ederim,Bende duydum haberlerde sonra gazetede okudum,ama diyetisyen biberiyeyi 2 kaşık diyordu,ben öyle not almışım

sevgiler

NESRIN dedi ki...

Turkiyeye giden birinden istemem lazim bu otlardan.Bende geri eski halime donmek istiyorum.

. dedi ki...

DOMATES SEPETINE BAYILDIM RESMEN EZGIM.
COK ZEVKLISIN COKKKK.
ELLERINE SAGLIK TATLIM.
SEVGILR BENDEN!!!

Adsız dedi ki...

Herhangi bir yan etkisi var mıdır bu çayın ?
Deneyimlerinizi söyleyebilir misiniz ? :)

EZGi :)) dedi ki...

sevgili adsız.bende her hangi bir yan etkisi olmadı canım. genelde doktorların önerdiği bir çay.
ama önerilenden daha fazla miktarda kullanmamalısın. doğal da olsa fazla tüketildiğinde herşeyin zararı var. biraz idrara fazla çıkartıyor oda vücudumuzdaki toksinlerden kurtulmamız için iyi bir şey.
umarım sende iyi sonuç alırsın... başarılar

uğurcan dedi ki...

Arkadaşlar mutlaka deneyin bu çayı gerçektende verdiriyor 10 güde 3 kilo verdim.