23 Mart 2008 Pazar

PEÇETE KATLAMA 1

RÜZGAR GÜLÜ


Tea time dan aldığım bu peçete katlama tekniği davet masalarınızda göz dolduracak.ben ortasına taş koyarak servis yapıyorum ama siz isterseniz çiçek,mum,boncuk vb... koyarakta servis yapabilirsiniz.


Peçeteyi açın ve her köşeyi ortaya doğru kapatın. Daha küçük bir kare oluşacak.
Aynı karenin köşelerini yine ortaya doğru kapatın. Bu kez daha da küçük bir kare olusacak.
Kareyi dikkatlice ters çevirin. Yine köşelerini ortaya doğru kapatın. Kare iyice küçülmüş olacak.

Şimdi tam köşelerin altına gelen yerdeki kapakları yukarı doğru çekin. Bunlar yaprak gibi yukarı kalkıyor. Düz kenarların altındaki kapakları acınca resimdeki minik üçgenler ortaya çıkıyor.

6 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

ÇOOK ŞIK GÖRÜNÜYOR EZGİCİM
Ellerine sağlık

sevgiyle kal
mutlu pazarlar

Yaren dedi ki...

Ezgicim cok güzel olmus,daha güzel görünüyor sofra bu sekil katlanmis peceteyle.Sofra hazirlamakta artik bir sanat oldu:)Ellerine saglik cankom benim,güzel bir pazar diliyorum,sevgiyle kal,öptüm bebek:)

Adsız dedi ki...

Ezgicim peçeten çok şık olmuş. davet sofralarında son derece hoş olur. Güzellikle ve sevgiyle kal. İyi pazarlar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Ezgicim valla benden çok yaşayacaksın galiba dün 4-5 peçete katlayarak resimlerini çektim yayınlarım diye, bugün sende gördüm:) Sofranın havası bir den değişiyor değil mi, ben farklı şekillerden çok zevk aldım, sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Gerçekten şok şık olmuşşş,bayıldım:) şık ve zarif sofralar için birebir ;)

çınarkurabiye dedi ki...

ezgicim biliyorsun bende yayınlamıştım aynı katlamayı :)
seninkide harika görünüyor canım öptüüm kocaman

sevgiler
gözde