9 Mayıs 2008 Cuma

FIRINDA PATATESLİ SUCUK

sucuk yerine pastırmaylada yapılabilir.

5 patates
5 domates
tuz
250 gr sucuk
kekik

patatesleri soyup ince halka seklinde dilimliyoruz.domatesleri halka seklinde doğruyoruz.
aliminyum folyayı açıp önce patatesleri,sonra domates,onunda üzerine sucukları koyup tuz ve karabiber serpiyoruz.
aliminyum folyayla üzerini kapatıp kenarlarını kıvırarak paket şekli veriyoruz.isteğe göre kişi sayısına göre tek tek yada 1 büyük paket hazırlanabilir.önceden ısıtılmış 200 dereceye ayarlı fırında 30 dakika pişiriyoruz.

23 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ezgicim ne fis görünüyor sucuğa bayılıyorum
Ellerine sağlık
sevgiyle kal

PAPATYA PRENSES dedi ki...

İŞtah kabartıcı enfes bir şey olmuş:)
Ellerine sağlık canım.
SEvgiler..

DENİZSEFASI dedi ki...

ezgiciğim çok güzel olmuş, ellerine sağlık.
ben folyoyu kullanmaya korkuyorum zararlı deniliyor ya. başka şekilde yapılabilir mi
sevgiler...

sadiye dedi ki...

patatesi sevmeyen yok herhalde
kalay bir tarif ve besleyici
ellerine sağlık
sevgiler

Disalce dedi ki...

ezgicim nefis görünüyor...

çok severim patatesli tarifleri..daha dün buna benzer bişey yapmıştım..

ellerine sağlık...

Ordanburdanhayattan dedi ki...

ama ben rejimdeyim aşkolsun sana,çok güzel görünüyor yaaa:)))
ellerine sağlık

sarımutfak-hande dedi ki...

ezgicim bu tam benlik ellerine sağlık
sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

sevgili deniz sevası
yağlı kağıtla aynı sekilde paket yaparak yada fırın torbasındada deneyebilirsin canım.sevgiler

banu kırmızıgül dedi ki...

nefis olmus canım benim ellerine sağlık sevgiler..

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Patates ve sucuk muhteşem ikili:))))Fırında çok güzel görünüyorlar.Ellerine sağlık.....

akasyakokusu dedi ki...

Ezgi'cim nefis görünüyor gerçekten..
Canım çekti bendemi yapsam:)

bereketli mutfak-asiye dedi ki...

güzel olduğu belli zaten.ellerinize sağlık.hayırlı cumalar

Aysultan... dedi ki...

Acıkmışım ben galiba ellerine sağlık canım
sevgiler...

egeli dedi ki...

Ezgicim,çok güzel bir tarif bu ,1 saaten beri düşünüyordum yemeğe ne yapayım diye ,herhalde bunun pastırmalısını yaparım...ellerine sağlık canım...sevgiler

İlker Ergin dedi ki...

canımhamarat arkadaşım benim.ellerine sağlık.nefis olmuş .öptüm canım.sevgiler.

Adsız dedi ki...

mrb
ne ilginç bir tarif..ellerinize sağlık..deneyeceğim bende mutlaka..hemde yağda yok içersinde..dietlik bile syılabilir sanki..

Ilker Erdem dedi ki...

Ezgicigim degisik olmus canim ellerine saglik. cok lezzetli oldugu belli. Bende salata yarismasina katildim bakalim ne olacak. Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

EZGİCİGİM COK GUZEL OLMUS PATETESLE SUCUK COK YAKİSMİSLAR EMİNİMKİ TADİDA NEFİSTİR ELLERİNE SAGLİK CANİM KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GONDERDİM.

3prenses dedi ki...

bayıldım ben buna hem kolay ,hem güzel ,hem süper , daha ne olsun .

3prenses dedi ki...

canım ya harikasın .hem kolay, hem güzel , hem süper . daha ne olsun

Adsız dedi ki...

Ezgi merhaba
Bu yenmede ne olur bilmem =)
Tam ekmek arası için olmuş valla .
Ellerine sağlık
lezzetavcisi

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

Ezgicim ya senin bu pratik tariflerine bayılıyorum süperler eline sağlık canım

NESRIN dedi ki...

Ezgicigim ne degisik guzel bir cesit olmus.Kalabalik kahvaltilara guzel olur.sevgilerimle