10 Mayıs 2008 Cumartesi

KÖRİLİ HİNDİ KAVURMA


müthiş lezzetli bu yemeğimizi şiddetle denemenizi tavsiye ederim.hindi yerine tavuğun göğüs kısmıylada harika oluyor...

4oo gr kuşbaşı doğranmış hindi eti
4 sivri biber
1 domates
1 paket(400 gr) mantar
3 diş sarmısak
1 çorba kaşığı tereyağı
2 çorba kaşığı kıyılmış maydanoz
1 talı kaşığı köri
1'er çay kaşığı toz kırmızı biber,karabiber,tuz

hindi etlerini tereyağında 10 dk. kavurun.tuz ve karabiber ekleyip,karıştırın.ardından küçük küçük doğranmış sivribiber,mantar verendelenmiş sarmısakları ekleyip,kavurmaya devam edin.
küp küp doğranmış domates,maydanoz ve kırmızı tozbiberi ekleyip 1-2 çevirdikten sonra köriyi ekleyip karıştırıyoruz ve servis tabağına alıp kıyılmış maydanozlarla süsleyip servis yapıyoruz.

17 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Kısss fıstığım ..valla sen bizden daha aşmışsın söyliyim..Hiç elin boş durmuyor..Hem değişik hem lezzetli yemekler yapıp yapıp duruyosun..Hiç mi kilo almıyonuz bay-bayan ayoll :))))
Ellerin dert görmesin canım Ezgim, öpüyorum seni...

banu kırmızıgül dedi ki...

canım nefis görunuyor ellerine sağlık. sevgilermle..

Adsız dedi ki...

Köriye ve hindiye bayılırım. ellerine sağlık canım...
Ayrıca:
Anneler Günün Kutlu Olsun...

egeli dedi ki...

ellerine sağlık hayatım ,yemek harika görünüyor,dün akşam fırında patatesli sucuğu yaptım,ama pastırmalı,herkes çok beğendi....sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım ellerıne saglık.Guzel bır hafta sonu dılıyorum.Sevgıler..

Adsız dedi ki...

Canımcım eline sağlık...İçine köri girmiş daha ne olsun yaaaa..Öptüm.

MUTFAKISTAN dedi ki...

Super goruntu ellerine saglik,cok lezzetli olmali sevgilerr

Adsız dedi ki...

selam ezgicim..evde hindi eti varken bu tarifi denemeliyim..eline saglık canım...sevgilerimlee.

made in funda dedi ki...

EZGİCİĞİM AYNEN KATILIYORUM YEMEK ENFES.ELİNE SAĞLIK.ANNELER GÜNÜNÜ DE ŞİMDİDEN KUTLARIM CANIM..

Saliha dedi ki...

canım merhaba....ellerıne saglık..hındı cok sık kullandıgım bır et cesıdı enfes olur...yakınzamanda patateslı rus ekmegınıde tavsıyen uzere denıcem...sevgılerımle ezgıcım:)

angel dedi ki...

selam dostum,farklı tariflerın için çok teşekkürler.çoğunu denıyorum.değışık tarfler yapmaya bayılrım.ellerıne sağlık...

Baharcicegi dedi ki...

Canim her geldigimde yeni tariflerle karsilasiyorum cok hamraratsin masallah,nefis görünüyor line saglik.
Sende gelecegin anne adayi oldugu icin anneler günün kutlu olsun canim

fatosun mutfagından... dedi ki...

ezgiciimm canımm ben geldim..tatlım neler yapmışsın neler..hepsi birbirinden leziz görünüyor..ellerine sağlık arkadaşım..öpüyorum..iyi geceler

gezgincigencler dedi ki...

canım neler yapmışsın yine...valla süper görünüyor ama dikkat et kocacın kilo almasın verdirmesi zor oluyor sonra:))

ellerine sağlık gülüm..

sevgiler

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum.
Sonrasında ise uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

ellerine saglik guzel gozukuyor>>

Adsız dedi ki...

dün denedim süper oldu.herkes denesin
ezgiciye teşekkürler
nur doğan ayvaz