4 Temmuz 2008 Cuma

ZEYTİNLİ EKMEK

tarif bana ait :) Şimdiye kadar denediğim ekmeklerin kesinlikle en güzeli...yumusacık ve inanılmaz lezzetli...makinadan çıkar çıkmaz ekmekten eser kalmadı ;))
mutlaka denemelisiniz...

1 + 1/8 cap su
1 küçük ölçek tuz
2 büyük ölçek şeker
2 büyük ölçek zeytinyağı
3 cap tam buğday unu
1 küçük ölçek kuru maya

makinenin haznesine sırasıyla malzemelerimizi ekleyip,normal ekmek programında ve küçük ekmek konumunda pişmeye bırakıyoruz.
bip sesinden sonra
1 çay bardağı çekirdeği çıkarılıp doğranmış siyah zeytin
1 dolu çay kaşığı kekik
1 tutam çörekotu ekliyoruz.

2 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım bende zeytin ve kekiği ekmeğe çok yakıştırıyorum..aynısını bende yapmıştım..ellerine sağlık haayatım sevgiler

Saliha dedi ki...

ezgicim hızına yetişmek imkansız..maasallah neler yapıyorsun sen oyle ya....hele ask karpuşçuguna bayıldım:)
ellerıne saglık sevgılerımle..