27 Nisan 2011 Çarşamba

ÇÖP ŞİŞTE MÜTHİŞ LEZZETLİ TAVUK


500gr tavuk göğüs eti
1 küçük cam şişe maden suyu
1 yada 1.5 su bardağı un
pulbiber,karabiber,çok az kekik
1 çay kaşığı sebzeli çeşni
çöpşiş
kızartmak için sıvıyağ

tavuk etini kuşabaşı doğruyoruz. bir kapta maden suyu,un ve baharatları karıştırıp bir bulamaç hazırlıyoruz.
içine tavuk etlerini ekleyip iyice karıştırıyoruz.üzerini streç filmle kapatıp,buzdolabında en az 4 saat dinlenmeye bırakıyoruz.
kuşbaşı tavuk etini,her bir çöpşişe, 5-6 tane gelecek şekilde diziyoruz. bir tavada kızdırdığımız yağda kızartıyoruz.

not:
çöpşişler uzun gelirse kırarak kısaltıp kullanabiliriz. ayrıca sebzeli çeşni yerine tuz ekleyebiliriz.

6 yorum:

ahter demir dedi ki...

Çook güzel görünüyorlar ezgi hanım ellerinize sağlık...

gülşah dedi ki...

ezgicim çok güzel görünüyorlar,sebzeli çeşniyi aktardanmı alıyorsun,yoksa hangisini kullanıyorsun?

gülşen dedi ki...

ezgicim bu sebzeli çeşni tuzotla aynı şeymi acaba?

EZGi :)) dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
EZGi :)) dedi ki...

teşekkür ederim gülşahcım.
sebzeli çeşniyi baharatçıdan da veya markette ki bir çok markayı da denedim.fakat bana kalırsa en iyisi vegeta.ben vegeta kullanıyorum.hemen hemen tüm marketlerde bulunabiliniyor. sana kesinlikle tavsiye ediyorum.

gülşencim evet tuzotla aynı şey fakat ben sanada vegetayı kullanmanı tavsiye ediyorum. sıcacık sevgiler...

Fashionobsession-mieni dedi ki...

mmmmh:) Yummi! I want to eat it:)

Hope you visit me on my Blog
Fashionobsession-mieni.blogspot.com