1 Eylül 2012 Cumartesi

BARBEKÜDE PİRZOLA

1 kg pirzola
3 tatlı kaşığı bal
7 çorba kaşığı zeytinyağı
1 ince kıyılmış soğan
3 diş kıyılmış sarmısak
2 dal kıyılmış maydanoz
3 dal kıyılmış dereotu
2 tutam nane
1 buçuk limonun rendelenmiş kabuğu
3 çorba kaşığı sirke
1/4 rendelenmiş muskat
3 çay kaşığı pulbiber
1 buçuk çay kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı tuz

pirzolaları geniş bir kaba alın.tüm malzemeyi üzerine ilave edin.
karıştırarak etin her tarafına bulaşmasını sağlayın.bu şekilde buzdolabının alt rafında 3-4 saat bekletin.
daha sonra berbeküde çevirerek her tarafını pişirin.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ezgi Hanım,Merhaba

Sizi tekrar burada görmek ne güzel Siz bizi bıraktınız ama ben sizi bırakmadım her gün düzenli girip bakıyorum sizden bir ses var mı ? diye.Lütfen bu kadar ara vermeyin.

Sevgiler Defne

EZGi :)) dedi ki...

merhaba sevgili defne :)) bir bebeğim oldu hatta adaşsınız ismi defne :)) 3 aylık yeni yeni düzen kuruyorum insallh bundan sonra blogumla daha çok ilgilenmeyi düşünüyorum. güzel yorumun için ve sık ziyaretlerin için çok teşekkürler.sıcacık sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Ezgi,

Cevabını şimdi gördüm 15 günlük bir seyahatteydim.Anne olmana çoookk sevindim.Analı babalı büyüsün minik kızın.Şimdiden söyleyeyim Defneler azıcık nazenin olur :)
Eminim sana annelik de çok yakışmıştır.3 ay'ı atlatmışsın ya gerisi inan çok kolay ben de ikiz annesiyim.Şu an 6 yaşındalar okula başladılar.Geriye dönüp baktığımda hep diyorum ki ilk 3 ay çok zordu gerisi çok çabuk geçiyor.
Adaşımı ve seni öpüyorum.
Sağlıkla büyütmeni ve büyümesini temenni ediyorum.

Sevgiler

Defne

Adsız dedi ki...

lezzetli bir sos olduğunu düşündüm,anladım ve inandım :)) peki tavuk sosu olabilirmi acaba?FiLiZ