17 Aralık 2007 Pazartesi

EKMEK PİZZASI


10 dilim ekmek
ketçap
2 sosis
3-4 dilim sucuk
1 küçük domates
1 çarliston biber
2 mantar
2 yumurta
5 yemek kaşıgı beyaz peynir
mısır taneleri
tuz,karabiber

ekmek dilimlerini bir tepsiye dizip üzerine ketçap sürüyoruz.bir kasede beyaz peyniri ezip baharatları ekliyoruz.yumurtalarla birlikte iyice çırpıyoruz.ekmeklerin üzerine sürüyoruz.sebzeleri,sosis ve sucukları minik minik doğruyoruz.ekmeklerin üzerine dağıtıyoruz.180 derece ısıtılmış fırında 10 dakika pişiriyoruz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ekmek pizzasi hem pratik ve hem de lezzetli olduklarindan ben cok severim.Ellerine saglik.

Adsız dedi ki...

Hımmm, öyle açım kiii.. :)

Olsa da yesem. ben de çok sık yaparım. Ama mantar yiyemediğimden mantarsız yaparım. yahu çok canım çekti :)

Elelrinize sağlık

sıcacık sevgiler...
www.misssgibi.com

Mutfak Havlusu dedi ki...

akşam yemeğini az yedim
hafif çayla birşeyler ister gibi oldum ama yapmadım gece gece rahatsız eder malum:)
amaaaa bundan olsa şöyel birkaç dilim ne iyi giderdi.
üfff nefis nefis:)