7 Şubat 2008 Perşembe

SOBELENDİİMMM ;))

sevgili serife (uğurböceğimleafiyetle) beni sobelemiş.tesekkür ediyorum kendisine ve hemen cevaplıyorum...

1) gercekleşmesini istediğim,olmasını hayal ettiğim şeyler?

5 kilo verebilmek :((
herşeyinin bana ait olduğu denize sıfır, şık ama küçük bir cafe açmak.
yağmur'umuzu bir kaç yıl içinde dünyaya getirmek ;))
eşimle ve yağmuşumuzla birlikte çoooook uzun sürecek bir dünya turuna çıkmak.
kendime ait jeepimin(freelander2) olmasını isterdim ;))) (eşime burdan duyrulur) ;))
en çok da eşimle birlikte şimdi ki gibi hep elele,saglıklı ve huzurlu bir ömür isterim...

2) hemen yapabileceğim halde neden beklediğimi bilmediklerim?

kaç haftadır aklımda olan keki yapmak
yarım kalmış kitabımı artık bir an önce bitirmek

3) bir daha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa?

yasım daha küçük ama yinede eşimi 4-5 yıl önce bulmak isterdim.çünkü onunla birlikte her zaman olduğumdan çok daha fazla mutluyum.

pisikoloji okumayı ve bir müzik aleti çalmayı çok isterdim.

bende eger kabul ederse arkadaşım sibeli(sibel'ce) sobeliyorum.

11 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Canımcım cevapların için çok teşekkürler, evet Yağmur hemen dünyaya gelsin bende teyze olayım canım :))) Deniz açsın kulaklarını jeepi ayarlasın, valla Ezgi sen şimdi çok hızlı kullanırsın, ben binmem senin arabana :))) Canımcım herşey gönlünce olsun, Denizle birlikte inşallah ömür boyu mutlu olursunuz...

Aynur dedi ki...

burda bazi hayaller bana yakin geldi amaaa neyseee :)) kismetttttttt belki bigun olur kim bilirki ..hayirlisi

selamlar

www.aynurdantarifler.blogspot.com

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Ezgicim hayallerin gerçek olsun ama hakkında hayırlı ise olsun sevgili eşinle mutluluğunuz ömür boyu hiç bitmesin hiç birşey için geç sayılmaz çok gençsiniz güzellikler hep sizinle olsun sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Umarım tüm hayallerin gerçek olur Ezgi'ciğim..

Sevgilerle

SİBELL'CE dedi ki...

canım sobeni cevapladım .ayrıca bunu yaparken çok keyif aldım teşekkr ediyorum iyiki varsınn hoş kall ...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Ezgi'ciğim,

Yağmur'cuğu dört gözle bekliyoruz:)) Canım tüm dileklerin gerçek olsun biran önce:)))

Sevgilerrr....

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

ezgi'cim
tüm dileklerinin gerçekleşmesini dilerim.
öncelikle de 5 kilo vermek kısmının..
çünkü ben de son 5 kilo için uğraşıp duruyorum. :)))
sevgiler

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

dilerim tüm hayallerin gerçek olsun canım...öpüyorum

Adsız dedi ki...

Cevaplarınızı ilgiyle okuduk..:))
Hayallerinizin en kısa sürede gerçekleşmesini dileriz...
Sevgiler...

Ayca ve Tugce

meleginmarifetleri dedi ki...

ezgi sobe cevapları süperdi yağmur nezaman geliyor inşallah çabuk kavuşursun sevgilerimle bay

Neşeli Sesler dedi ki...

Bol su için kızlar bol su...Hamilelikden sonra böle 18 kilo verdim ben:)))