3 Mayıs 2008 Cumartesi

SOĞAN SALATASI

Özellikle ızgara et ve balığa çok yakışan enfes bir salata...

3 soğan
1 çorba kaşığı domates salçası
1 limonun suyu
1/2 demet maydanoz
4 çorba kaşığı zeytinyağı
kırmızı biber,karabiber,sumak,tuz

soğanları yarım ay şeklinde doğrayıp derince bir kaba alıyoruz.
maydanozu kıyıp yarısını soğana ekliyoruz.üzerine salça,limon suyu ve baharatları döküp,yavaş yavaş zeytinyağı ekleyerek yoğuruyoruz.servis tabağına alıp üzerini kalan maydanozla süsleyip servis yapıyoruz.

12 yorum:

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Ellerine sağlık şekerim bende çok severim...İyi hafta sonları diliyorum...

banu kırmızıgül dedi ki...

nefis görunuyor canım ellerine sağlık. sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım ellerine sağlık..bende et yemeklerinin yanında çok seviyorum..sevgiler..mutlu haftasonları...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Hımmmmm ızgaraların yanında güzel bir alternatif:))))) Ellerine sağlık........

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Hımmmmm ızgaraların yanında güzel bir alternatif:))))) Ellerine sağlık........

egeli dedi ki...

ellerine sağlık canım ,ne kadar
güzel bir salata.....sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ezgi'cim hiç duymamıştım bu salatayı.. Soğanı çok severim, mutlaka deneyeceğim.. Ellerine sağlık ..

Selma Alkan dedi ki...

Ezgiii neler yapmissin gine ellerine saglik..yazliginizda cektigin resimler sahane..herzaman boyle guzel gunler gecirmen dileyiyle sevgiler ve kocaman optmm

Unknown dedi ki...

ezgicigim sogan salatan cok nefis ellerine saglik bende et yemeklerinin yanina yapiyorum ama benimkisi de degisik soganlari enine halka seklinde dogruyorum ve 2 yemek kasigi sekerle ovuyorum sonra bolsuda yikayip maydonoz dogruyorum uzerine elme sirkesi zeytinyagi tuz koyup servise sunuyorum cok guzel oluyor denemeni tavsiye ederim.cok opuyorum canim guzel bir hafta sonu gecirmeni dilerim sevgiler.

Unknown dedi ki...

ezgicigim sogan salatan cok nefis ellerine saglik bende et yemeklerinin yanina yapiyorum ama benimkisi de degisik soganlari enine halka seklinde dogruyorum ve 2 yemek kasigi sekerle ovuyorum sonra bolsuda yikayip maydonoz dogruyorum uzerine elme sirkesi zeytinyagi tuz koyup servise sunuyorum cok guzel oluyor denemeni tavsiye ederim.cok opuyorum canim guzel bir hafta sonu gecirmeni dilerim sevgiler.

yesildomates dedi ki...

mutlaka denemem gerekir..
çünkü çok lezzetli görünüyo..
ellerine sğlık....