6 Ocak 2009 Salı

PUDİNG TOPLAR

Mekanımız mutfak'dan aldığım bu tarifi uzun zamandır çok severek uyguluyorum.
çok beğenilen harika bir tat...

Malzemeler:

  • 1 paket kakaolu puding
  • 450 ml süt
  • 1 paket pötibör bisküvi
  • 1/2 su bardağı dövülmüş fındık(ben kullanmıyorum)
  • 1 kase hindistan cevizi
Hazırlanışı :

Bir tencerede pudingi süt ile birlikte karıştırarak pişirin. Kaynamaya başladıktan sonra 5 dk. daha pişirin. Bisküvileri çok küçük parçalara bölün. İsterseniz rondodan da geçirebilirsiniz. Tenceredeki karışıma bisküvileri ekleyin ve karıştırın.( Bisküviler belli olmamalı) Daha sonra fındıkları ekleyip tekrar karıştırın. Karışım hafif ılıdığında bir kaseye su koyup elinizi ıslatarak küçük parçalar alın ve avcunuzda yuvarlayın. Topların dışını hindistan cevizine batırarak servis tabağına alın. Dolapta bir süre dinlendirip servis edin.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENDE ÇOK SEVİYORUM BU UFAK TOPLARI HEM ÇOK ŞIK HEMDE ÇOK LEZZETLİ OLUYORLAR

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık Ezgiciğim,nefis görünüyorlar.Ben bunu bir de muzlu puding+muz+sade petit beurre ile yapıyorum.Bunu da dene,seveceksin.Sevgilerimle...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Ellernize sağlık çok güzel görünüyor.En kısa zamanda denicem...

Sevgilerimle,