30 Nisan 2011 Cumartesi

SÜTTE DİNLENMİŞ BAHARATLI TAVUK

özgür şef'e ait,favori tariflerimden biri olan bu lezzeti mutlaka deneyin...

2 tavuk göğsü (küp doğranmış)
marine için:
1/2 su bardağı süt
2 çorba kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı köri
1 tatlı kaşığı kimyon
2 tatlı kaşığı toz kırmızı biber
1 kıyılmış kuru soğan
1 diş kıyılmış sarmısak
karabiber,tuz
üzeri için:
biberiye,dereotu,kereviz sapı,limon kabuğu

tavuk etini marine için gerekli tüm malzemelerle karıştırıp, buzdolabında 2-3 saat dinlendiriyoruz.
tavaya tavuğu ekleyip kavuruyoruz.
tavuk piştikten sonra ocaktan alıyoruz.
üzeri için gerekli malzemeleri iyice kıyıyoruz.tavuğa ekleyip karıştırıyoruz.sıcak servis yapıyoruz.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

off oof süper marine olmuş ellerine sağlık

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

harika bir görüntü...


30 Nisan - 25 mayıs 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 13.'si olan "Diyet ve diyabetik Tarifler" etkinliğine ben http://www.tadinadoyamadim.blogspot.com olarak ev sahipliği yapacağım.


Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.Birden fazla tarifle katılabirsiniz
Bunun için yapmanız gerekenler:
Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobi dünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber vermelisiniz.

Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
Siteniz yoksa; tadinadoyamadim@hotmail.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Diyet ve Diyabetik tariflerinizi 25 Mayıs'a kadar bekliyorum.


Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

Betül KAVAL dedi ki...

ben de sütte bekletirim yumuşacık olurlar. ellerine sağlık

sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm yaa nefis nefisssss bayıldım hemen not alıyorum ellerine sağlık...

Egeden Tarifler dedi ki...

Baharat ve süt ile nefis olmuştur, ellerine sağlık. Sevgilerimle :)